HAGE - NATUR - URTER - HÅNDARBEID - HISTORIE - MYTOLOGI
GARDENING - NATURE - HERBS - CRAFTING - HISTORY - MYTHOLOGY

Search This Blog

Monday, January 21, 2013

I love your blog.


Jeg har fått en I love your blog-award av Lirosa på bloggen EdeLiRosa.
Tusen tusen takk, det er veldig koselig å bli satt pris på :)

Lirosa er en driftig blogger som baker, strikker, hekler og har tanker om mangt og meget. 
Hun har også flere blogger om flere temaer, så hos henne kan man finne noe å lese for enhver :) Hun er også ei koselig og raus dame.
Ta turen innom bloggen hennes på besøk!




Når jeg har vært så heldig å få denne hyggelige utmerkelsen kan jeg også gi den videre til noen blogger jeg liker og vil anbefale, slik at andre kan oppdage dem.

Jeg ønsker å gi awarden til tre blogger har mye å by på, som alltid er koselige å titte innom, og som jeg synes fortjener positiv omtale og flere lesere:





Takk inspirasjon og mange fine leseopplevelser :)


Awardsreglene for de anbefalte Blogger:
1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden av
2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger, og gjøre dem oppmerksom på det
3. Kopiere post-it lappen og sette den på bloggen


Den skal sendes til kanskje en ny blogg
eller en blogg som ikke har utrolig mange følgere enda.



Til slutt vil jeg minne om at dette bare er for gøy, så det er helt opp til dere selv om dere ønsker å lage innlegg og gi awarden videre eller ikke :)

3 comments:

Elin said...

Åååååå, så utrolig koselig! Takk, snille du, slik en koselig meldig å klikke inn på en sen mandag kveld etter å ha strevd i evigheter med å legge barn.
You made my day:)

Dette skal jeg ta med meg og tenke på hvem skal gi dette videre til.

Klem til deg Hilde:)

Hilde said...

Det er vel fortjent, Elin, du har en flott blogg! Klem til deg også :)

Eva said...

Åh, så koselig! Jeg skal tenke over hvem jeg skal gi til og takk til deg! Men først må jeg få unna byturen i snøværet.. Men det skal komme om litt..

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...