HAGE - NATUR - URTER - HÅNDARBEID - HISTORIE - MYTOLOGI
GARDENING - NATURE - HERBS - CRAFTING - HISTORY - MYTHOLOGY

Search This Blog

Saturday, January 19, 2013

Made in 2012.

For moro skyld har jeg gått igjennom hva jeg heklet og strikket i fjor, og satt sammen en oversikt over det som ble ferdig i løpet av året.
I tillegg til det som er på bildene under har jeg også strikket noen oppvaskkluter og to sjal som jeg ikke tok bilde av.

Just for fun I looked through what I crocheted and knitted last year, and put together some photos of what was finished in 2012.
In addition to the items in the photos I also knitted some dish cloths and two more shawls that I did not photograph.


Fire vesker og et handlenett.

Four hand bags and a shopping bag.


Fem vinvesker, to nåleputer og to par (ikke så pene) grytekluter.

Five wine bottle bags, two needle cushions and two pairs of (not so pretty) pot holders.


Tepper, tøfler og sjal, heriblandt noe laget i fjor, og noe startet for lenge siden og gjort ferdig i fjor.

Blankets, slippers and shawls, amongst these some made last year, and some started long time ago and finished last year.


Januar er jo håndarbeids-måned, og jeg holder på med flere prosjekter for tiden.
Er nesten ferdig med to heklede putetrekk, det gjenstår bare litt småpirk. Og så har jeg begynt å strikke enda et teppe. Har også kjøpt bomullsgarn til flere kluter og grytekluter.
Og så må jeg finne på noe å lage av det plantefargede garnet mitt i år. Håper 2013 blir et fruktbart håndarbeids-år :)

January is usually a good month for crafting, and I am working on several projects at the moment.
Two crochet cushion covers are almost finished, they just need the final touch. And I have started to knit another blanket/throw. I have also bought some cotton yarn for more dish cloths and pot holders.
And there is all the plant dyed wool yarn in my stash, I must think of something to knit or crochet from it.
Hopefully 2013 will be a good crafting year :)

6 comments:

Mariann said...

Så mye flott du har lage! Det er tydelig at du er kreativ og glad i håndarbeid.
Ha en fortsatt fin helg!

Anne said...

I'm sure you will have a great crafting year Hilde.Your makes are always beautiful and unique X

Hilde said...

Tusen takk, Mariann :) Ha en fortsatt fin helg du også.

Thanks for your kind words, Anne :) I do hope this will be a good crafting year.

Annuk said...

You had a great crafting year, Hilde, with lots of lovely projects! I wish you a great creative 2013!!!

Vores have said...

Hej Hilde
Så mange flotte ting du har lavet.
Jeg begyndte i går på et oldemortæppe - kun 2 forskellige firkanter med sort udenom.....langtids projekt.
Har hæklet gæstehåndklæder / stikket vaskeklude og karklude.
Farver du altid selv dit garn?
Vi har et garnlager ikke langt fra hvor jeg bor med et stort udvalg og billigt. 22 kr for 100 gr. bomuldsgarn. Ønsker dig en god søndag:) Hanne Bente

Hilde said...

Wishing you a great creative year too, Anna, I guess you will create lots of lovely jewellery in 2013 :) Can't wait to see.

Tusen takk, Hanne Bente :) Jeg farger mye av garnet mitt selv, men jeg bruker også litt kjøpegarn. Plantefarging har blitt en meningsfull hobby for meg de siste årene.
Lykke til med oldemorsteppet ditt, det gleder jeg meg til å se.
Ønsker deg en god søndag :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...